Pagina's

woensdag 25 februari 2009

Eerste bericht!

Zo, dit word me aller eerste berichtje op me (nog) nieuwe blog.
Zoals sommige weten ben ik net terug van 2 weken wintersport!
Was weer super, en skitterend veel sneeuw!
Ja, ik was 1 week "ziek" voor school (A).
Ben nu weer 3 dagen naar school geweest
maar heb niet echt het gevoel dat ik veel gemist heb
behalve dan de loepiadag, haha.
Vandaag was er niet veel bijonders gebeurt op school..
We waren 3 uur eerder uit, was wel relaxed.
Ik, M & B gingen zingen in het glazen hok op het station dat was wel grappig :P.
Nadat ik met de tjoek tjoek was aangekomen in me mooie dorpje was ik ff naar een winkel geweest om te vragen of ik daar kon stage lopen.. Maar helaas, ben ik ben te fabulous voor ze..
Toen ik thuis was moest ik meteen weer werken, gezellig met me zusje (love)
En toen ik thuis was dacht ik.. Ik ga een blogspot maken!

Ik moet nog ff ontdekken hoe alles werkt hier maar ik ga er een leuke blog van maken!


I know you love me,


Kisses

Geen opmerkingen:

Een reactie posten