Pagina's

zaterdag 18 april 2009

Freaking Stage

OMG
Ik heb nu 3/10 weken van me stage erop zitten
en ik heb er nu al geen zin meer in..
Ik heb alles al gedaan wat er valt te doen in een KLEDINGWINKEL (Niet veel dus)
Dit is een voorbeeld hoe een dagje stage bij mij eruit ziet:

-Winkel openen
-Thee drinken
-Wachten op klanten
-Thee drinken
-Beetje alles opvouwen
-Thee drinken
-Wachten op klanten&hopen dat er een pakketje komt
-Pakketje uitpakken, in de winkel hangen en de rest in het magazijn leggen
-Nog meer thee drinken
-Proberen niet in slaap te vallen
-Winkel sluiten

Nou, dat klinkt echt als de perfecte stage of niet?
*zucht* Nog 7 weken te gaan..

Ik ga volgende week maar ff wat styling opdrachten doen denk ik
(gelukkig hebben we ook nog opdrachten mee gekregen)

Ach, het is gelukkig wel gezellig. Ik heb één collega waarmee ik de hele week in de winkel sta behalfe op dinsdag. En met haar kan ik het wel goed vinden. Ze is 24 maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ze dat is. De collega waarmee ik dinsdag in de winkel sta is ook 24 maar die heeft net een kindje enzo. Zij is veel serieuzer(en saaier)

10 april was ik met Barunka & Minou naar "Confession of a Shopaholic" geweest.
We miste elkaar door stage dus hadden ff afgesproken. Voordat de film begon moesten we nog ff wat eten. We hadden eenn klein restaurantje gevonden en bestelde iets simpels, want we hadden nog 45 min totdat de film begon. We hebben de meisjes die in de bediening zaten echt flink laten lopen&stressen omdat we haast hadden. Na de film gingen we op het terras zitten met een fles wijn, het was heel gezellig totdat het opeens keihard begon te regenen! Gelukkig was de fles wijn al leeg, alleen onze glazen waren nog vol. Het hele terras rende naar binnen. Even later(toen het weer droog was) waren we weggegaan en "vergeten te betalen", We gingen naar een andere terrasje en hebben er lekker arretjes cake gegeten! Toen Barunka en ik naar de bushalte in het centrum waren, zagen we dat de bussen niet meer naar het station reden dus gingen we er maar heen lopen. Tijdens die tocht naar het station begon het opeens weer keihard te regenen! Het was een warme dag geweest dus we hadden geen jas mee! We kwamen kletsnat aan op het station en daar zagen we dat de bussen ook niet meer reden. Toen had ik me moeder maar gebeld of ze ons op wou komen halen.

Nou als er weet wat bijzonders gebeurt horen jullie het nog wel!

I know you love me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten