Pagina's

dinsdag 6 april 2010

Terug van weggeweest!

Zo, het is alweer bijna een jaar geleden dat ik mijn laatste berich heb achtergelaten hier!
Hoe slecht van me!
Maar ik heb nu weer genoeg tijd en genoeg leuke dingen om erop te zetten.

Ik ben nog steeds bezig met mijn opleiding fashion & Design.
Ik heb begin dit school jaar stage gelopen in Arnhem in 2 ateliers.
Hiernamaals, een atelier die van 2ehands kleding iets nieuws maakt en
Margale B, een atelier die badkleding op maat maakte, vooral voor vrouwen met bortsprothese's en moeilijke maten.
Het was een leuke ervaring en heb er veel geleerd, maar was wel weer blij toen ik weer naar school mocht!
Nu zijn we bezig met een broek voor de modeshow aan het eind van dit school jaar!
Die gaat erg mooi worden en heb er echt zin in om hem straks te showe!

Ik koop me de laatste tijd ook echt kapot op Ebay! Zoveel leuke dingen en zó goedkoop :o!
Dus nu kan ik ook mij nieuwste aankopen laten zien van Ebay.

Ik hoop het nu allemaal wat beter bij te houden en zal ook echt me best doed daarvoor!


I know you love me,
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten